Tautan Mesra JTMK 2010

Tautan mesra JTMK.erm....
mesra kah?jenih kot!!!klu ikotkn ati aku malas r nk pergi...tp
pagi 2 bebekalkn semagat bju bru yg dh 2 ari aku ngidam nk pakai,aku gagahkn jugak...merangkak meninggalkn kesyahduan pagi Sabtu...msa yg dijanjikn pkul 8,sebagai seorang pelajar berdedikasi,hensem & kacak seperti biasa aku sampai lebih awal...errr!!!..awal?correction please..aku sampai lewat lg seperti biasa..wakakaka

sampai ja aku...aku disapa oleh amoi cantkkk..."dah daftar nama"~sapanya...hahhaa(ishk2 jdik sat duk gna hiperbola melampau)...setelah selasai aku tulis nama, amoi td hulurkan plak sekeping kertas tertera nombor...preehh!!!ehhh..knapa ada 3 nombor ja ne...balasku kt amoi td dengan kehairanan..."2 nombor cabutan betuah bang"ekellah...nombor phone xde ke?tnya aku dgn lagak seorang senior...hahahhaha
DAmm!!!rupanya aku dh terlepas tarian Peco2...tarian yg menjadi adat dlam acara2 kerajaan sebegini...

dengan beralaskan nsik lamak ngan ayaq oren....aku duk ja kt tepi padang 2 tgk owg amik bahagian...sambil2 gambaq aku di snap peco ngan adip hahahah....!!!sesekali ternakpak ngak kelibat ekin ngan veerat duk belari2 anak kegirangan...(erm..biasa la bkd2 tara nk besaq)hahahah...


last skali acara cabutan bertuah....dengan bebekalkan nombor 159 yg diberi amoi cantik!!pg td...aku sbaq menunggu dengan penuh keiman kt dada...macam biasa aku xprnah bertuah...hahaha menci aku!!


overall....enjoy!!!

0 Comments:

Post a Comment



Followers

Kotak Jerit!!!!


ShoutMix chat widget